GP Μεξικού – Η επιλογή ελαστικών για το τριήμερο

Η F1 κάνει στάση στο “Autodromo Hermanos Rodriguez” για το GP Μεξικού και η Pirelli επιβεβαίωσε τις γόμες στις οποίες θα έχουν πρόσβαση οι ομάδες και οι οδηγοί

Είναι το τρίτο Grand Prix της σεζόν όπου η Pirelli παρέχει τρεις μη διαδοχικές ενώσεις ελαστικών (μετά το Spa-Francorchamps και το Austin), με τα διαθέσιμα ελαστικά να είναι η C2 ως την σκληρή γόμα, η C4 ως η μέση και η C5 ως η μαλακή.

Οι οδηγοί θα έχουν δύο σετ σκληρού ελαστικού (με λευκό σιρίτι), τρία σετ μεσαίου ελαστικού (με κίτρινη ένδειξη) και οκτώ σετ μαλακού ελαστικού (με κόκκινη ένδειξη), καθώς και πρόσβαση στα intermediate και τα full wets, εφόσον κριθούν απαραίτητα. 

Ένα επιπλέον σετ μαλακών γόμων προορίζεται για όσους φτάσουν στο Q3 στα Qualifying, ενώ όλοι οι οδηγοί πρέπει να χρησιμοποιήσουν τουλάχιστον δύο διαφορετικές γόμες slick κατά τη διάρκεια του αγώνα, εφόσον η πίστα είναι στεγνή. 

Όπως συνέβη στο Austin το περασμένο Σαββατοκύριακο, για τον γύρο του Μεξικού υπάρχει και πάλι μια αλλαγή στην επιλογή γόμας μεταξύ της σκληρότερης από τις τρεις και της μεσαίας”, αναφέρει η Pirelli . 

“Ενώ η μεσαία και η μαλακή είναι οι C4 και C5 αντίστοιχα, όπως και το 2024, η σκληρή θα είναι τώρα η C2. Για την πίστα της Πόλης του Μεξικού, αυτή η γόμα είναι μια εξαιρετικά “συντηρητική” επιλογή, με την σπουδαιότητα όσον αφορά τον χρόνο γύρου σε σύγκριση με τις άλλες δύο, ενώ προσφέρει επίσης λιγότερη πρόσφυση”. 

“Πέρυσι, η μαλακή γόμα χρησιμοποιήθηκε μόνο στις κατατακτήριες και στη συνέχεια στον αγώνα, μόνο μέσα από μια προσπάθεια να εξασφαλιστεί ο επιπλέον βαθμός για τον ταχύτερο γύρο αγώνα, αλλά τώρα το σενάριο θα μπορούσε να αλλάξει σημαντικά”. 

“Το πλεονέκτημα που θα έχουν οι C4 και C5 θα μπορούσε στην πραγματικότητα να οδηγήσει τις ομάδες να στοχεύσουν σε έναν αγώνα κυρίως με αυτές τις γόμες. Ωστόσο, αυτό συνεπάγεται τον κίνδυνο να χρειαστεί να κάνουν ένα δεύτερο pit stop λόγω φθοράς”. 

Στην ανασκόπηση της προσθέτει: “Όποιος επιλέξει την C2 θα μπορούσε σχετικά άνετα να διαχειριστεί ένα μεγαλύτερο stint, κάνοντας ένα pit stop στο δρόμο προς την καρό σημαία, αν και αυτό συνεπάγεται μείωση της απόδοσης”. 

“Η χρήση των δύο πιο μαλακών ενώσεων σίγουρα θα αξιολογηθεί προσεκτικά κατά τη διάρκεια των τριών ελεύθερων δοκιμών, όταν οι ομάδες θα μπορούν να τρέξουν μεγάλα stint με πλήρη φορτία καυσίμου και να ελέγξουν την κατάσταση των ελαστικών”. 

“Ιστορικά, τα επίπεδα graining στο Μεξικό είναι αρκετά έντονα, καθώς ο αραιός αέρας σε υψόμετρο μειώνει την ποσότητα αεροδυναμικής κάθετης δύναμης που μπορούν να παράγουν τα αυτοκίνητα. Σε μια πίστα που ήδη προσφέρει μικρή πρόσφυση λόγω της περιορισμένης χρήσης της, τα ελαστικά τείνουν να γλιστρούν, γεγονός που οδηγεί σε graining”. 

“Θα είναι επίσης ενδιαφέρον να δούμε αν η μεγαλύτερη αντίσταση σε αυτό το φαινόμενο που προσφέρουν οι τρέχουσες γόμες θα βοηθήσει στον περιορισμό του (φαινόμενο) και επομένως θα ωφελήσει όσους είναι ορθοί στη διαχείριση ελαστικών”. 

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter. 

Total
0
Shares
Related Posts