Υasuaki Asagi – ”Δύσκολο να έχουμε την ίδια ισχύ με τα νέα καύσιμα”

Ο πρώην ισχυρός άντρας της Honda, Υasuaki Asagi, πιστεύει ότι είναι δύσκολο να διατηρήσουν την ίδια δύναμη με τα νέα καύσιμα

Αυτή τη χρονιά η Formula 1 θα χρησιμοποίησει ένα είδος καυσίμου πιο φιλικό με το περιβάλλον με την ονομασία Ε10. Παρά τους ισχυρισμούς των αντίπαλων κατασκευαστών ότι οι μονάδες ισχύος θα έχουν περίπου την ίδια ιπποδύναμη ο Asagi πιστεύει πως θα είναι δύσκολο να παραχθεί η ίδια ιπποδύναμη σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν.

“Ακόμη είναι μυστικό”, είπε ο Ιάπωνας, ερωτηθείς για το μέγεθος της απώλειας ισχύος το 2022 λόγω του νέου καυσίμου.

“Φαίνεται ότι άλλες εταιρίες λένε ότι θα βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο απόδοσης (σε σχέση με πέρυσι), αλλά αντιθέτως μια τέτοια ανακοίνωση δείχνει ότι είναι δύσκολο να αποκτήσεις την ίδια ισχύ με πέρυσι”, είπε.

“Η λύση στη χρήση του καυσίμου E10 είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουμε. Η αρχιτεκτονική του κινητήρα είχε ήδη καθοριστεί (με τη νέα μονάδα ισχύος που εισήχθη πέρυσι από την Honda), επομένως έχουμε κάνει αλλαγές για να βρούμε την καλύτερη απόδοση με το καύσιμο E10”.

“Όσον αφορά το καύσιμο Ε10, μειώνεται η ισχύς και η ενέργεια που έχει με το ίδιο βάρος, αυτό είναι το χαρακτηριστικό ενός τέτοιου καυσίμου. Από την άλλη πλευρά, η ασταθής καύση του παλαιότερου καυσίμου θα είναι ευκολότερο να ελεγχθεί τώρα”.

“Στοχεύουμε στη μέγιστη απόδοση, αλλά με το καύσιμο E10 θα μειωθεί τόσο η ισχύς του κινητήρα όσο και η ποσότητα παραγωγής ενέργειας”, συμπλήρωσε ο Asagi.

Ο Αsagi θα παραμείνει ως κομμάτι του προγράμματος της RedBull Powertrains όταν η Αυστριακή ομάδα αναλάβει εξ’όλοκλήρου την εξέλιξη του κινητήρα μετά την αποχώρηση της Honda.

F1RACINGNEWS