Σαν σήμερα το 1934
Σαν σήμερα το 1934 γεννήθηκε ο Brian Gubby, ο οποίος αγωνίστηκε με μία Lotus στο Βρετανικό Grand Prix του 1965. Ωστόσο, κατά την διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών είχε ένα μεγάλο ατύχημα, όταν το κιβώτιο ταχυτήτων του παρουσίασε πρόβλημα. Μετά από αυτό το ατύχημα αποσύρθηκε από το motosport κι έγινε δάσκαλος ιππασίας.
Σαν σήμερα το 1954
Σαν σήμερα το 1954 γεννήθηκε ο Riccardo Patrese, ο οποίος κατείχε για αρκετό καιρό τον άτυπο τίτλο του πιο έμπειρου οδηγού στην F1, με 256 εκκινήσεις το διάστημα 1977-1993. Μετά από κάποια εντυπωσιακά αποτελέσματα με την Arrows εντάχθηκε στην Brabham για τις σεζόν του 1982 και του 1983, όπου πήρε τις πρώτες του νίκες. Ωστόσο, στην μεγαλύτερη διάρκεια της δεκαετίας του 1980 αγωνιζόταν με μη ανταγωνιστικά μονοθέσια.
Έτσι, ξαναπήρε νίκη το 1990, έχοντας το ρεκόρ για την μεγαλύτερη χρονική απόσταση μεταξύ νικών. Το 1992 τερμάτισε δεύτερος στο Πρωτάθλημα πίσω από τον teammate του, Nigel Mansell, καθώς οι εντολές της ομάδας, αλλά και η σωματική καταπόνηση από τις πολύ υψηλές ταχύτητες που έπιανε η FW14B στις στροφές δεν του επέτρεψαν να ανταγωνιστεί τον Βρετανό.
Σαν σήμερα το 1983
Σαν σήμερα το 1983 διεξήχθη το Γαλλικό Grand Prix, με νικητή τον Alain Prost. Ο Γάλλος οδηγός της Renault τερμάτισε μισό λεπτό μπροστά από τον δεύτερο, Nelson Piquet. Τρίτος τερμάτισε ο Eddie Cheever, ανεβάζοντας και την δεύτερη Renault στο βάθρο, ενώ ο τέταρτος Patrick Tambay ήταν ο τελευταίος οδηγός που τερμάτισε στον ίδιο γύρο με τον Prost.
Σαν σήμερα το 1994
Σαν σήμερα το 1994 διεξήχθη το Pacific Grand Prix, με νικητή τον Michael Schumacher. Στα μέσα της δεκαετίας του 1990, η Ιαπωνία αναλάμβανε την διεξαγωγή δύο Grands Prix. Το ένα από αυτά λάμβανε χώρα στην πίστα της Okayama υπό το πρίσμα του Pacific Grand Prix. O Senna εκκίνησε από την pole position, αλλά βγήκε εκτός αγώνα στην πρώτη στροφή. Ωστόσο, ο Βραζιλιάνος έμεινε εκεί για αρκετούς γύρους και παρακολουθούσε τα μονοθέσια. Έτσι, πείστηκε ότι η Benetton του Michael Schumacher χρησιμοποιούσε το απαγορευμένο traction control. O Schumacher κέρδισε τον αγώνα, με τον Gerhard Berger να τερματίζει δεύτερος και τον Rubens Barichello να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου, παίρνοντας το παρθενικό βάθρο της καριέρας του με την ομάδα της Jordan.
Σαν σήμερα το 2011
Σαν σήμερα το 2011 διεξήχθη το Κινεζικό Grand Prix, με νικητή τον Lewis Hamilton. Ο Sebastian Vettel πήρε την pole position, αλλά ο Jenson Button ήταν στην πρωτοπορία στα πρώτα στάδια του αγώνα. Μετά τα πρώτα pit stops, πρώτος ανέβηκε ο Nico Rosberg, ο οποίος μέχρι εκείνη την στιγμή βρισκόταν στην τέταρτη θέση, αποδεικνύοντας πόσο σημαντικό είναι το undercut. Γρήγορα έγινε αντιληπτό ότι οι οδηγοί που πάλευαν για την νίκη ακολουθούσαν τακτική δύο ή τριών pit stop και κανείς δεν ήταν σίγουρος ποια επιλογή ήταν καλύτερη.
O Lewis Hamilton ήταν από εκείνους που έκαναν τρία pit stops, γεγονός που σήμαινε ότι έπρεπε να κάνει προσπεράσεις, αν ήθελε να κερδίσει τους Jenson Button και Sebastian Vettel, οι οποίοι ακολουθούσαν τακτική δύο pit stops. Κι αυτό ακριβώς έκανε, με τον Βρετανό να προσπερνάει τους Button, Rosberg, Massa και Vettel και να παίρνει την νίκη. Τρίτος τερμάτισε ο Mark Webber, παρ’ όλο που είχε εκκινήσει 18ος, μόλις 7 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή Hamilton.
Σαν σήμερα το 2016
Σαν σήμερα το 2016 διεξήχθη το Κινεζικό Grand Prix, με νικητή τον Nico Rosberg. Ο Γερμανός κέρδισε με διαφορά 37 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Sebastian Vettel, ενώ ο Lewis Hamilton κατάφερε να τερματίσει έβδομος, καθώς είχε εκκινήσει τελευταίος. Στον πρώτο γύρο, ο Kvyat ανάγκασε τον Vettel να πέσει πάνω στον Raikkonen, καταστρέφοντας τον αγώνα του Φιλανδού. Ο Γερμανός κατάφερε να τερματίσει δεύτερος, αλλά μετά τον αγώνα ήταν αρκετά εκνευρισμένος με τον Ρώσο οδηγό της Red Bull, δίνοντάς του το ψευδώνυμο “torpedo” (τορπίλη).
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.