O Binotto παραδέχθηκε ότι ανυπομονεί να τελειώσει η σεζόν

O αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Mattia Binotto, παραδέχθηκε ότι αυτός και η ομάδα του βιάζονται να τελειώσει το 2021.

Αδιαμφισβήτητα η Ferrari είναι μια από τις πιο αναγνωρίσιμες και ιστορικές ομάδες του σπορ με 16 πρωταθλήματα κατασκευαστών και 15 πρωταθλήματα οδηγών. Τα τελευταία χρόνια όμως βρίσκεται σε καθοδική πορεία.

Το πρωτάθλημα του 2008 φαντάζει πολύ μακρινό, καθώς το 2020 ήταν μία από τις χειρότερες σεζόν για την Scuderia στην σύγχρονη ιστορία της τερματίζοντας στην 6η θέση με 131 βαθμούς. Το 2021 είναι κατά γενική ομολογία καλύτερο καθώς αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην 3η θέση με δύο αγώνες να απομένουν.

Παρ’ όλα αυτά η Ferrari βλέπει το 2022 ως μια τεράστια ευκαιρία να πρωταγωνιστίσει εκ νέου στο πρωτάθλημα με τις ριζικές αλλαγές στους κανονισμούς που περιμένουμε από του χρόνου. Έτσι με δύο αγώνες να απομένουν, ο Binotto βιάζεται για το επόμενο πρωτάθλημα καθώς πιστεύει ότι είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για την ομάδα από το Maranello να διεκδικήσει τίτλους.

”Ό,τι έπρεπε να μάθουμε το μάθαμε», είπε στην Corriere dello Sport. ”Δεν εξελ΄΄ισσουμε πλέον τίποτα στο μονοθέσιο καθώς θέλουμε να δώσουμε όλη την προσοχ΄η μας στο νέο μονοθέσιο ώστε να προσπαθήσουμε να ανοίξουμε ένα διαφορετικό κεφάλαιο με ένα νέο μονοθέσιο. Θα το πω ειλικρινά: δεν αντέχουμε άλλο. Ανυπομονούμε να τελειώσει αυτή η σεζόν”.

Πριν τελειώσει όμως η χρονιά η Ferrari πρέπει να δώσει τη μάχη με τη Mclaren για την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα. Μετά τον αγώνα στο Κατάρ και την 7η και 8η θέση του Sainz και Leclerc αντίστοιχα η διαφορά αυξήθηκε στους 39,5 βαθμούς. Ερωτηθείς από την Sky Italia αν το αποτέλεσμα ήταν κατώτερο των προσδοκιών απάντησε:

”Όχι δε θα το έλεγα σε καμία περίπτωση. Είναι ξεκάθαρο ότι η 7η και η 8η θέση δεν είναι αυτό που θέλαμε, αλλά ξέραμε ότι ήταν μια δύσκολη πίστα για εμάς όσον αφορά τη φθορά των ελαστικών. Είναι το ΄΄ιδιο μονοθέσιο που τα βρήκε δύσκολα με τη φθορά στο Paul Ricard, δεν έχει αλλάξει από αυτή την άποψη. Αλλά νομίζω ότι μάθαμε να διαχειριζόμαστε την κατάσταση, σίγουρα καλύτερα από ό,τι στο Paul Ricard. Από τον πρώτο γύρο ζητήσαμε από τους οδηγούς να μην πιέσουν και να προσπαθήσουν να κάνουν μόνο ένα pit stop, έτσι δεν πίεσαν ούτε στο πρώτο stint με τα μεσαία ελαστικά ούτε αργότερα με τα σκληρά ελαστικά. αλλά μόλις δέκα γύρους πριν το τέλος όταν ήμασταν σίγουροι ότι τα ελαστικά θα άντεχαν μέχρι τον τερματισμό.”

”Και πρέπει να πω ότι λειτούργησε, αν κοιτάξετε άλλους που αντίθετα πίεσαν όταν δεν υπήρχε ανάγκη να το κάνουν, είχαν κλατάρισμα. Δινω λοιπόν τα εύσημα στους οδηγούς αλλά και στην ομάδα που μπόρεσαν να διαχειριστουν την κατάσταση. Βλέπω ότι η διαχείριση στρατηγικής, η διαχείριση των ελαστικών, τα pit-stops, και για άλλη μια φορά η αξιοπιστία ήταν όλα πολύ καλά, και οι δύο οδηγοί έκαναν επίσης έναν καλό αγώνα. Αυτό που μας λείπει τώρα είναι ένα αρκετά γρήγορο μονοθέσιο για να πρωταγωνιστήσουμε”.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

F1RACINGNEWS